joo, tää mun blogi oli nyt pari päivää salasana-suojauksella, älkää kysykö miksi, ihmettelen itekkin miksi sen laitoin. mutta, nyt ei enään ole. :-)

ihanaa. nyt täällä meillä ei ainakaan ole kuin vähän lunta enään, ja pärjää pelkällä hupparilla. ja pyöränkin kaivoin varastosta hyvin väkivaltaisesti keskiviikkona. mun pyörä on viininpunainen helkama Hanna. sen takia sen ostinkin noin vuosi sitten, kun siinä oli tavallaan mun nimi. :--D kohta pääsen ajelemaan sillä enemmänkin kun kesällä tulee pyörätie. tyhmän kuuloista, mutta en tykkää ajaa vain tien vieressä. enkä kyllä vielä voikkaan kun pyörä on ihan kurainen.

hanna_3v_i.jpg

eksyin äsken vähän aiheesta, oli tarkoitus kertoa mun lauantaisesta shoppailureissusta jyväskylässä eikä pyörästä.

 oi nam, löysin Gina Tricot:sta ihanan kukkamekon, johon rakastuin ensisilmäyksellä. hinta oli 20e. olisin löytänyt sieltä vaikka mitä muutakin ostettavaa, mutta kun pikkuveli (9v) oli mun ja äidin mukana, niin ei sen kanssa voinut missään kaupassa olla kauaa, on ilmeisesti jotenkin allerginen vaatekaupoille.

  Onlyn t-paitoja ostin äidin kanssa, 10e/3kpl. Olin myös siellä ihanan isossa H&Mssä.  oli vaan vähän hankalaa päättä mitä sieltä ostaa, kun oli niin paljon kaikkea ihanaa. mutta päädyin sieltä ostamaan harmaan hupparin, missä on keltaisia ohuenohuita pystyraitoja n.9e, isot kullanväriset korvikset n. 3e ja rusettipannan n. 3e.

noita ostelemiani vaatteita tulee varmasti näkymään asuissa joita tänne blogiin pistän. pitäis saada tehtyä musiikista esitelmäkin tänään, siis jostain artistista tai bändistä. ei se mulle muuten näin vaikeata olisi, mutta kun siihen tarvitaan musiikkinäytekin, eikä mulla ole oikeastaan mitään hyviä levyjä.  

ei mulla nyt tänään muuta, moikka. ♥